Nieuwjaarskus

."¥¥¥".


Oudejaarsavond. Een evenement dat elk jaar komt. Het leek alsof iedereen een feestje had. Ik dacht erover om niet naar iemands feestje te gaan. Maar toen vertelde mijn zus me dat ze me nodig had op haar feestje.

"Waarom?" vroeg ik.

"Want als de bal om middernacht valt, kust iedereen."

"Waarom heb je me dan nodig?"

"Omdat. We hebben 5 koppels en één persoon."

"Dus?"

"Dus alle koppels zullen om middernacht zoenen. Behalve die ene persoon die alleen zal zijn."

"Oh ik snap het. Je wilt dat ik om middernacht kom om een vreemdeling te kussen."

"Precies. Alsjeblieft." Ik dacht dat ze mijn arm zou draaien. Dus uiteindelijk zuchtte ik. "Prima. Ik zal er zijn."


Hier ben ik dan. Staand voor de deur van mijn zus, op het punt om aan te bellen. Ik heb geen idee wat er vanavond gaat gebeuren. Voordat ik kon aanbellen, gooide mijn zus de deur open. "Robin! Zo blij dat je het gehaald hebt."

"Ik beloofde dat ik zou komen."

"Ik weet het, maar ik dacht dat je misschien wel zou kunnen kippen." Al snel stelde ze iedereen voor. Iedereen leek in een koppel te zitten. "Dus waar is deze vreemdeling die ik moet ontmoeten?"

"Hier", zei mijn zus. "Robin ontmoet Jackie. Jackie, Robin."

"Leuk je te ontmoeten", zeiden we. Ik keek Jackie op en neer. Ik vond het leuk wat ik zag. Maar ik was niet op zoek naar een relatie. Maar een kus om middernacht, zeker.

Zo begon het feest. We speelden enkele rondes charades. Jackie was goed in het spel. Toen speelden we "Never have I ever".

"Robin, je begint", zei mijn zus. "Oké, ik ben nog nooit gearresteerd."

Jackie dronk. "Interessant", zei ik.

"Kleine overtreding. Onbetaalde parkeerbonnen."

Daarna was jackie aan de beurt. "Ik heb nog nooit een meisje gekust." Jackie keek me aan.

"Sorry", zei ik. "Als je had gezegd: nog nooit heb ik een man gekust, dan had ik moeten drinken."

"Interessant," zei Jackie.

Het spel ging verder. Maar Jackie en ik negeerden de meeste anderen in de kamer. We hadden nu ons eigen spel. Probeer de ander te laten drinken. Mijn beurt. "Ik heb nog nooit een man gekust." De meeste jongens in de kamer namen een drankje. Op één man na. "Biseksueel", zei hij. "Ik heb veel mensen gezoend." Jackie nam een longdrink en keek me toen aan. "Ik heb nog nooit een tatoeage laten zetten." Ik dronk.

"Je hebt een tatoeage?" zei mijn zus. "Hoe komt het dat ik het nog nooit heb gezien?"

"Omdat het niet op een plek is die je ooit zou zien." Jackie's ogen gingen omhoog, de aandacht piekte. Ik kon Jackie's ogen zien die mijn lichaam scanden en probeerden mijn tatoeage te vinden.

Het kwam uiteindelijk weer bij me op. Ik was een beetje gezoemd, bijna alle dingen die mensen hadden gezegd, had ik moeten drinken.

"Ik heb nog nooit illegale drugs gebruikt." Ik keek naar Jackie, geen drankje.

"Goed," zei ik, "ik hou niet van mensen die drugs gebruiken."

Jackie is aan de beurt. "Ik heb nog nooit seks gehad op een openbare plek."

"Dang je hebt me", zei ik terwijl ik een drankje nam.

Het spel ging verder. Zowel Jackie als ik waren nu een beetje dronken. "Het is bijna middernacht!" Mijn zus huilde. Jackie en ik stonden op. Nu was Jackie's arm om me heen. "Nou, dit is een verhelderende avond geweest."

"Dat is zo", antwoordde ik.

"Dus om middernacht."

"We zoenen."

"En toen."

"Ik denk dat dat aan jou is." Ik hoorde de televisie aanzetten en mijn zus zei: "Oké iedereen klaar!" We hebben afgeteld. "10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Gelukkig Nieuwjaar." Nu lagen Jackie's lippen op de mijne en toen zat ineens haar tong in mijn mond. Haar kus was anders dan elke andere kus die ik van een vrouw heb gehad. Het deed me vergeten waarom ik al lang geen nieuwjaar had gevierd. Niet sinds ik mijn vriendin vijf jaar geleden ten huwelijk had gevraagd en ze me in het bijzijn van veel mensen had afgewezen.

Also Read More:

 


Jackie trok zich van me af. "Nou, ik denk dat als we ooit nog 'Never have I ever' spelen, ik zal moeten drinken."

"Dus ben je bi?" Vroeg ik haar.

"Nee hoor. Helemaal recht. Maar toen je zus zei dat Robin eraan kwam, dacht ik dat je een man was."

"Dat snap ik heel erg", zei ik. "Ik ging ervan uit dat ze wilde dat ik een nieuwjaarskus had met een man. Ze denkt nog steeds dat ze me kan overtuigen om hetero te zijn. Als ze me je naam had verteld voordat ik kwam, had ik waarschijnlijk gedacht dat je ook een man was."

"Als ik lesbisch was, zou ik helemaal met je daten."

"Bedankt. Je hebt echt geholpen om nieuwjaar weer leuk voor me te maken."

"Wat zeg je als we geen van beiden iemand zien, we doen dit volgend jaar opnieuw?"

"Tuurlijk", zei ik.

Kort daarna begon iedereen te vertrekken. Jackie kuste me op de wang. De dagen erna dacht ik veel aan Jackie. Ik heb in de loop van het jaar met een paar vrouwen gedatet, maar geen enkele was zoals Jackie. Ik keek dus reikhalzend uit naar het volgende nieuwe jaar.

Deze keer hoefde mijn zus me niet te dwingen om te komen. Ik ging gretig. Ik liep de kamer in. "Waar is Jackie?" vroeg ik. "Ik dacht dat ze hier misschien was."

"Heb je helemaal niet met haar gepraat?"

"We hebben geen nummers uitgewisseld. Ze is niet lesbisch. We hebben net gezegd dat we elkaar hier dit jaar misschien weer zouden zien, als we single waren."

"Geen wonder dat je stond te popelen om te komen. Nou, ze ontmoette een man en verhuisde een paar maanden geleden naar Engeland. Maar dit jaar hebben we veel singles uitgenodigd, dus misschien deel je een kus met een speciaal iemand."

"Misschien", antwoordde ik. Mijn zus smolt terug in het feest. Ik mengde me, maar ik wist dat ik die avond niemand anders zou willen kussen. Ik was Jackie voor altijd dankbaar voor het vervangen van mijn slechte nieuwjaarsherinnering door een geweldige.


."$$$".

No comments:

Post a Comment

Informations From: Collections Article

Nasib

Nasib Nasib Oliver Cadwell. Usia 25 tahun. Mengambil jurusan keuangan. 3 tahun pengalaman kerja. "Sempurna. Dialah yang kita butuhka...